Englandsresan dag 6

Egentligen började dom servera frukost kl 7.30 på hotellet men vi frågade om dom kunde börja lite tidigare och det gick bra. Efter det gick jag upp för att packa ryggsäcken medans Dick kollade internet efter rallyresultat. Kl 7.00 åkte vi till Port Talbot SS 13 & 15. Där spenderade vi hela dagen. Mycket roligt inträffade; Dick och Putte pimpade vägarna, Securityfolket frågade tom efter flaggor att sätta upp. Efter pausen följde Dick med mig för att jag skulle ta lite fina fotografier. På vägen möter vi Rupert som är en av skådisarna i Harry Potter, spelar Ron. Han kommenterade Dick Sverigeperuk :)
Det blev många bra bilder. Flodin stannade till och hälsade, jag kunde ta en bra bild. Även Sandell stannade till och var glad på bild. På vägen till bilen fick vi åka bak på en pickis, men hoppade av när vi såg en polisskåpbil. Dick bestämde sig för att äntligen få en polis att prova hans peruk medans han själv skulle ha på sig en polis(hatt). Han lyckades!! :) Dick skämtade mycket och poliserna skrattade hjärtligt. En av poliserna frågade Dick: " Is she a moviestar" (om mig) och Dick gav förstås ett klockrent svar som jag tyvärr censurerar för er läsare :) Innan vi gick vidare fick Dick ett riktigt polismärke av polismannen, vilket han var mäkta stolt över. Vi packade in oss i bilen och begav oss till målgången. Där var det massor med folk men liten som jag är trängde jag mig fram till staketet, så att jag stod precis vid podiet och kunde ta riktigt bra bilder. Loeb och flera andra tittade rakt in i kameran vilket jag uppskattar. Dom sprutade tom champagne på Dick och mig :) Både kameran o mobilen blev nerstänkta. Dick sjöng förstås för endel av förarna. Vi gick förbi serviceområdet där det pratades med Flodin & Bergsten. Jag fotograferade. På kvällen blev det middag på restaurangen brevid hotellet igen.

smutsigt i bilen!!!!    Dick :)

Putte & Gunnar  Dick pimpar  det blir endel Sverigeflaggor :)

Dick & Putte hjälps åt med den stora flaggan  Gunnar & vakten pimpar :)  pimpning pågår

Dick & Putte :)  Mikko Hirvonen  Sébastien Ogier

  Latvala  älsklingen min sjunger inte, han försöker få in rallykanalen :)

cyklist i shorts!!!  Gunnar, Dick & Putte  Dennis Kuipers

Jon Williams  Daniel Sigurdarson  Nico Thomas

Daniel Sigurdarson  söt pojke i Dicks peruk  Dick med de där researrangörerna :)

rally får vissa att inta roliga ställningar ;)  glatt gäng :)  Alla hejar vi på Patrik :)

italienare som lånade min ryggsäck att ställa sin dator på:)  jag  Dick är med mig ner där jag ska fotografera

här ska jag stå, pimpat med flagga :)  intervjuv med barnen som ville ha autografer  Sebastian Loeb

Loeb skriver autograf :)  Hirvonen  Mikko Hirvonen

Dani Sordo  Dani Sordo  Dani Sordo

Petter Solberg  Petter Solberg  petter Solberg

Henning Solberg  Matthew Wilson  Jari-Matti Latvala

Jari-Matti Latvala  Jari-Matti Latvala  Eyvind Brynildsen

Denis Giraudet & Eyvind Brynildsen  Eyvind Brynildsen  Martin Prokop

Jan Tománek & Martin Prokov  Martin Prokov  Patrik Flodin

Patrik Flodin  Göran Bergsten & Patrik Flodin  Patrik Sandell

Patrik Sandell   Putte, Dick & Gunnar :)  Dick och en vakt :)

Upp på flaket :)  skojig pojke :)  Glad Gunnar :)

Polisbil...  Dick i polis(hatt)  :)  En glad poliskonstapel i peruk och en glad Dick i polis(hatt) :)

Den här fick Dick av polisen :)  Patrik Flodin, Emil Axelsson & Göran Bergsten  Patrik Sandell

Patrik Sandell  Glad Patrik Sandell  gänget till målgången med podiet

 

många flaggor vi har :)  Media  Eyvind Brynildsen

Eyvind Brynildsen  Latvala  Antilla & Latvala

Scott Martin & Matthew Wilson  Kato Menkerud & Henning Solberg  Phil Mills & Petter Solberg

Marc Marti & Dani Sordo  Allas vår HirvonenVinnare! :)Daniel Elena & Sebastian Loeb

Daniel Elena & Sebastian Loeb  Elena & Loeb  Elena & loeb

Elena & Loeb  Vinnare! :)  Citroën Total WRT

Loeb, Hirvonen, Elena & Sordo   

Michael Kolbach & Aaron Burkart  Bohuslav Ceplecha & Martin Semerad  Janne Peräla & Mattias Therman

Göran Bergsten & Patrik Flodin   Gunnar, Putte, Göran, Patrik & Dick  Patrik & Dick

Emil Axelsson  garaget  sista kvällen på hotellet...jag i spegeln :)

Älsklingen är riktigt trött :)






Kommentarer
Postat av: Dick

Anna varför e du blyg?? det vet väl alla "private,only for me, bedroom moviestar" puss,, jag älskar dig

2009-11-29 @ 19:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0