Englandsresan summering



Resan till Wales har varit fantastisk trots det tråkiga vädret. Jag brydde mig inte det minsta. Vi hade väldigt roligt och många händelser kommer att förbli fina minnen. Som tex de trevliga security på de flesta sträckor, poliserna och deras lättsamma humor, Flodin & Co, alla skojiga bilfärder i vänstertrafiken och framför allt den spännande tävlingen. Rally är så kul!!!!! Även om vi ville se Mikko Hirvonen som vinnare så är Loeb en grymt bra rallyförare.

Sen vill jag också passa på att ge en eloge till hela gänget; min älskling Dick, min svärfar Gunnar och Putte. Ett roligt gäng att vara med och vi skojar mycket. Har haft riktigt kul ihop med er. Även om det var min första WRC tävling så kände jag mig säker och kunde ta en hel del riktigt bra bilder. Att sen Patrik Flodin och endel andra förare bjuder på sig själva gör det ännu roligare att fotografera.

Men viktigast av allt är förstås min älskling som tog med mig på det här rallyt. Tack för att du introducerade mig och uppskattar att jag börjat gilla rally jag med. Du är underbarast honey :)


Kommentarer
Postat av: Dick

jag tycker det är kul o trevligt att du är me på mitt intresse. vi kommer förhoppningsvis åka på många wrc tävlingar ihop,, det kommer bli många fina kort tagna, det är jag säker på. JAG ÄLSAR DIG ANNA,,

2009-12-02 @ 21:39:50
Postat av: ida

underbaraste dick :)

älskar dig!

2009-12-20 @ 00:35:14
URL: http://metrobloggen.se/montini

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0