hitta på mobilen

Jag hittade lite bilder i min mobil som jag tänkte visa:



Jag förbereder inför svenska rallyt, älsklingen sover medans
jag gör iordning tvätt o sånt..här testar jag mössor.



Älsklingen kör rallyspel på restaurangen vi åt lunch på.
Det var på lördagen under svenska rallyt.



Bilen vi skulle åka passagerarturen i...Al Quassimis
bil...med Latvala som chaufför. Nu körs denna av Ken Block.



Kjell-Åke fyllde år och jag knåpade ihop en rallydikt :) lite skoj måste man ju ha!!! :)



Och ett tjejigt paket på det...med glittrig fil som han kan
ha med sig på rally :)



Jag och Dick var till Ford, han skulle tävla om rallyresa
igen :) Den här bilen var schysst. Givetvis såld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0