Hur mycket rally är du?



1. Är du intresserad av rally?

a) jag tävlar själv (4poäng)

b) jag är åskådare (2poäng)

c) både och (6poäng)

d) inte alls (0poäng)

2. Hur många WRC tävlingar har du varit på?

a) inga (0poäng)

b) 1 - 4 (2poäng)

c) 5 - 10 (4poäng)

d) 10 - fler (6poäng)

3. Varför åker du på rally? (du får ange fler alternativ, 1 poäng för varje)

a) spännande att titta på

b) vara support

c) fotografera

d) få dricka öl/sprit

e) jag är rally-groupie

f) snygga bilar

4. Hur många bonntävlingar har du varit på?

a) inga (0poäng)

b) 1-3 (2 poäng)

c) 4 - 8 (4poäng)

d) 8 - fler (6poäng)

5. Hur många i din familj gillar rally?

a) bara jag (1p)

b) 1-3 (2p)

c) 4-fler (3p)

6. Träffat/sett många WRC rallyförare?

a) 1 - 2 (2p)

b) 3 - 8 (4p)

c) 9 - fler (6p)

 

7. Vad har du för bakgrundsbild på din dator?

a) djur (0p)

b) människor (0p)

c) rallyförare (2p)

d) rallybil (2p)

e) rallybil o förare (4p)

f) du själv i en rallybil (6p)

8. Använder rallyord/termer i ditt vardagliga språk?

a) ja (4p)

b) nej (0p)

c) ibland (2p)

 

0 - 10 du är inte speciellt intresserad av rally

11 - 20 du gillar rally, men det är bara ett av dina intressen

21 - 32 rally ligger dig varmt om hjärtat och du är mycket intresserad

33 - 43 rally är ditt liv!! du andas o tänker rally 24/7

Nu när du är klar så skriv en kommentar hur många poäng just du fick :)


Kommentarer
Postat av: dick

jag e en riktig rally dåre..

men jag fick inte full pott.

jag är absolut ingen groupie (är ju nästan bara killar som håller på me rally) och tyvär räcker inte min plånbok till för att köra själv...

2010-02-07 @ 23:09:29
Postat av: anna

Jag själv fick 22 poäng men en guldstjärna i kanten för att jag faktiskt har en RALLYBLOGG ;)

2010-02-07 @ 23:14:35
URL: http://annatessfoto.blogg.se/
Postat av: sven tony carlsson

ja fick 16poäng men de va bara för att inte ni skulle vara själva på den här sidan he he

2010-02-08 @ 00:18:27
Postat av: sven tony carlsson

jag tycker de här liknar skit ...om vi alla sponsar dicken på en rally bil så skulle han komma topp 10 ...obs ja vet! han kan köra bil .... han har ploga åt mej ett år med sin sierra ..så ut men i löparspåret så ska fan få se vem som e kung .. sen kan dom heta FLODIN ...CARLO...KALLIMATTTI.. eller samuelson dicken komma åka 8tor runt dom eller hur

2010-02-08 @ 00:29:52
Postat av: anna

Tony: Det håller jag verkligen med om. Dick är grym på att köra bil och skulle komma långt om han bara hade möjligheten. Så en sponsring skulle absolut inte sitta fel :) 8:or har vi hört....haha!!

2010-02-08 @ 09:03:06
Postat av: Dick

Tack ska du ha bossen.

Men 8:or,,, nej jag tror inte det.

Flodin e ju rätt så grym o ratta bil.

MEN DU SKA HA STORT TACK, för att du tror på mig som chaufför och för att jag alltid får ledigt när jag ska ut på mina resor.

2010-02-08 @ 18:28:21
Postat av: Vilseåke

Jag fick 22 poäng. Kartläsning är inte min starka sida men det gör inget för jag brukar hitta fram till slut. Jag har lika roligt för det specielt när man är med Gunnar , Dick och Putte .Dick har stenkoll på viken som åker vad. Ha ett bra rallyår utan skador och olyckor.

2010-02-17 @ 12:15:15
Postat av: anna

Vilseåke: nu blir jag riktigt besviken...så det är inget roligt att jag är med på rally eller???? nu är jag putt :( nu blir det närbilder på din nagelfilning :)

2010-02-17 @ 21:23:15
URL: http://annatessfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0