Väntans tider

Hallååå  nu provar Dick o göra ett inlägg.  Jag fick ett mail från en som jobbar på Castrol i England.
Hon skrev att jag vunnit en VIP-weekend under Svenska Rallyt mellan Fredag den 12 och Måndag 15.
OKEJ???? rallyt e ju slut Söndag den 14???? sen läste jag mer på Castrol "tävlings sidan"                                      
To be in with a chance of winning a ride in the record-breaking Ford Focus RS World Rally Car, as well as VIP tickets to a round of the 2010 World Rally Championship, simply answer the question below and fill out your details.                                                                                                                                                        JAG HAR VUNNIT EN ÅKTUR OXÅ  med vilken vet jag inte. Men det spelar ingen roll..  JAG SKA FÅ ÅKA FORD FOCUS WRC FABRIKSBIL MED FABRIKS FÖRARE....   Pulsen e hög nu,,, Gissa hur den kömmer vara den 15..
Jag hoppas att det är så, för jag ska få bekräftelse via mail igen.   
JAG VILL BE ALLA SOM JAG SVIKER I SKOGEN OM URSÄKT   MEN NI HADE GJORT LIKADANT... ONCE IN A LIFETIME OPPERTUNITY!!!!!

ford släp i grekland-09

Kommentarer
Postat av: Putte

Klart du skall åka,skit i oss i skogen vi klarar oss.ha det så trevligt o hälsa grabbarna.

2010-01-21 @ 18:55:30
Postat av: William Pihl

FAN VAD KUL !!! för er alltså xD Jag ville bara säga GRATTIS PAPPA :D :D :D :P

2010-01-24 @ 00:17:26
URL: http://annatessfoto.blogg.se/
Postat av: anna

Wiliam: Det ska bli skitkul!! :) Kram Anna

2010-01-24 @ 09:25:07
URL: http://annatessfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0