Vinnare!!

Nu ikväll fick Dick en trevlig överraskning. I mailen kom ett pris...ett stort pris. Han har vunnit Castrols tävling som var i november. Priset är ett VIP-weekend till Ford Abu Dhabi. Gissa om han är överlycklig nu :) Här är  ett litet utdrag av mailet:

Congratulations!!!!
I am pleased to inform you that further to your entry in the online Castrol WRC 2009 competition in November, you have won a trip for yourself and a friend to attend a VIP weekend at a round of the 2010 WRC championship.You will be a guest of Castrol and the BP Ford Abu Dhabi World Rally Team from Friday 12th to Monday 15th February 2010 at the Sweden Rally.





Kommentarer
Postat av: Christian

Hahah nej!!! så är det inte :P jag har lagt ut mer än vad han har xD HAHAA...

Nice lite tur där :P

2010-01-19 @ 14:36:01
URL: http://krillethaman.blogg.se/
Postat av: Katja & Mats

Va roligt för Er!!!

Bra för oss, som slipper lyssna på när Dick snarkar och vi andra försöker sova..... Synd att vi inte får träffa Anna.....

Jämtarna

2010-01-19 @ 17:23:48
Postat av: Putte

Grattis! men rally ser man i skogen inte på en flygplats. Jag får hålla ställningarna i skogen själv.

ps snyggt foto.

2010-01-19 @ 17:54:50
Postat av: anna

Katja & Mats: Lugn bara lugn, ni kommer att få träffa mig :) Dick kan snarka han men jag har vant mig så pass mycket att jag får svårt att somna om jag inte hör hans "läten" haha.



Putte: Det är sant, men du får hålla ställningarna för Dick oxå...och supersnyggt foto :)

2010-01-19 @ 22:23:46
URL: http://annatessfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0