rally SM 26-27 feb


Såklart begav vi oss till rally-SM under helgen 26-27 februari för att heja på vår favorit Patrik Flodin. På fredagen var det Dick, Gunnar, Kjell-åke, Ida och jag. Ja, ni läste rätt...Ida-tjejen hängde med och summerade efteråt att det "faktiskt" var ganska kul med rally :) På lördagen var det Dick, Kjell-Åke och jag. Gunnar stannade hemma , dels för att slippa pulsa i snö men också för att han var upptagen. Putte var inte med under helgen för att han var på dop...men snart är det som det ska igen :)
Patrik Flodin vann självklart det hela :) Så grattis till Patrik & Göran!!

Och så bilder...

Ida och Dick i bakgrunden  jag  Flodin

glada Patrik  Bergsten  Flodin...

Kjell-Åke, Dick & Ida  Dick flaggar   Ida :)

Dick pratar med Flodin o Bergsten   Ida  Gunnar & Kjell-Åke

  snöbrottning pågår...Dick busar med Ida :)  Ida med flaggan

Lördagen

I sann rallyanda...Dick står klar med flagga & öl :)  Här har Kjell-Åke bara lite framåt-häng...inte det riktiga högerarmshänget :)  Patrik Flodin


Flodin  Flodin  Patrik Flodin

Jonsson  Gustavsson  Johansson

Thunström  Saarinen  Roger Enlund

Roger Enlund  Israelsson  Åhlin

Åhlin  Åhlin  Eklundh

Eklundh  Nordlund  Westerlund & Åkerlid

någon har lite problem med snövallarna :)  MIN älskling  glad Dick

Flodin  Patrik & Göran  Flodin

Barbie-chicks...Karlsson & Walfridsson  en hund vi träffade  Alfons

Alfons coola scoter  finaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0